T. +34 972 205 816
tel
Solucions tecnològiques per a Centres Culturals i PIMES
Inici  »  Empresa  »  Presentació

Presentació

CCALGIR, consultoria i serveis en Tecnologies de la Informació

CCALGIR, és una empresa de consultoria i serveis en Tecnologies de la Informació, amb una experiència acumulada de més de 40 anys, dedicada a l’anàlisi, disseny, desenvolupament i implantació de solucions informàtiques i programes de gestió de Qualitat.

Fruit de la nostra inquietud, i de l’experiència adquirida, oferim solucions globals per a la optimització i suport de la gestió de les empreses, en l’àmbit de la PIME i en el sector cultural. El nostre objectiu és proporcionar solucions informàtiques i de gestió que s’adaptin al seu negoci.

L’any 1995 varem desenvolupar el que actualment és el nostre producte estrella: EUROMUS, per facilitar als equipaments culturals la gestió diària dels seus visitants.

Euromus, és la cristal·lització de quinze anys d’experiència acumulats en més de 150 implementacions en centres culturals de tot Espanya. El nostre coneixement, experiència i Know-how en el software de gestió cultural ens permeten cobrir les necessitats globals dels nostres clients.

Compromís, experiència i qualitat

CCALGIR compta amb un equip de professionals altament qualificat, amb àmplia i reconeguda experiència en el sector, i unes capacitats contrastades per tal d’oferir solucions informàtiques integrals i un servei de la màxima qualitat possible. A nivell de departaments CCALGIR està organitzada segons:

  • Departament d’Anàlisi i Comercial: Estudiem la situació actual del client i n’identifiquem les necessitats, amb l’objectiu d’aportar les solucions que més s’adaptin a l’empresa. Es responsabilitza del seguiment del client, per millorar dia a dia el programari i els nostres serveis.
  • Direcció de Projectes: Departament dedicat a la gestió general de l’activitat i el responsable de les decisions tècniques i estratègiques en cada un dels desenvolupaments i projectes que es duen a terme.
  • Departament de Programació: Sempre molt lligat al departament d’anàlisi i format per enginyers informàtics encarregats de l’evolució, innovació i manteniment dels nostres productes i aplicacions.
  • Departament d’Atenció al client: a CCALGIR el suport al client és bàsic. Aportem una ràpida resposta a qualsevol consulta o incidència que pugui sorgir. Per aquesta raó disposem de diferents canals i estem a disposició per poder respondre a qualsevol consulta de forma immediata.